TRANSLATE

 

Thursday, January 6, 2011

SEHATI SEJIWA....SEBANTAL....

salam 1 malaysia...salam 1 dunia...hehehhe

scha nak cerita sikit pasal si bruce lee a.k.a `apek kungfu`.semakin hari semakin hensem apek ni scha tengok.dengan perut dia yang `boroi`...hehehe...badan semakin `debab`...geram betul laa..umur belum setahun tapi badan...kusss semangat !


bruce lee ni manja dengan semua orang.lebih-lebih lagi dengan mummy.sebab mummy kan yang selalu kasi dia makan...pantang kalau ada sesiapa yang bukak fridge meluru dia lari...( dia ingat ada yang nak kasi dia makanan yang dalam can atau pun susu )

kalau pagi-pagi makanan dia habis dalam bowl...mesti dia naik atas katil kejut mummy.time ni la baru dapat dengar suara dia...nak dengar dia mengiau memang susah kecuali dia lapar !!!...muka ganas tapi suara dia kecik je....halusss....macam cartoon !

dah jadi lumrah kehidupan seekor kucing...tiada apa yang perlu dilakukan selain makan...main...tidur...( senangnya jadi kucing ).mandi pun orang mandikan.....tapi bruce lee ni dalam 100%....40% untuk tidur..40% lagi untuk makan dan 20% je untuk main.....



hahh...ini pic mummy ambil selepas scha & bruce lee kepenatan main  bersama.bruce lee suka orang peluk & dukung dia.kalau time tidur...macam ni la yang bruce lee suka .....rapat-rapat....peluk-peluk...sayang sangat!!









p/s : bruce lee....kakak sayangggggggggg awak !

No comments:

Post a Comment

pussss...pussss...meow...meow

kawan - kawan ...

sila `click` pada `older post` untuk melihat post - post lama Scha atau pun `click` pada `popular post` pada sebelah kiri blog Scha ni ...

thank you ... meow...meow

love forever

love forever