TRANSLATE

 

Saturday, December 11, 2010

TOUCHING

hello there...

I Dilla... Scha`s mother.Saje nak share story dalam blog my girl.I ada satu cerita nak story mengenai our bulubulu princess ( IONA LEE ).iona really makes me `touching`...

hendak dijadikan cerita, kebetulan I tidur lewat malam tadi...lebih kurang jam 2pagi, me and hubby baru nak masuk bilik untuk tidur.

( time ni ...Scha the *blogger girl * dah dibuai mimpi pun )

belum sempat i baring iona datang to my room.usually she never lepak in my room kecuali Bruce Lee.Bruce Lee memang tidur @ main @ lepak dalam bilik I.iona pula lebih prefer tidur bawah dining table.I pun tak tahu kenapa walaupun I ada sediakan tempat tidur untuk dia dalam bilik I.

then, iona slowly walked and came to me.I nampak mata dia berair dan ada tahi mata.iona terus panjat atas katil dan duduk atas bantal di hadapan I.she stared at me with her `pity face`.( ini yang buat I melt like chocolate ....)




kesian....mungkin dia rasa kurang selesa dan ingin I bersihkan matanya.I terus ambil gauze swabs dan eyes cleanser.sambil I bersihkan I cakap dengan iona....

" alaa....cian sayang anak mummy ni...tak boleh sleep ye ?...mata tak selesa ye ? "
 she really calm while i`m rubbing her eyes...really gentle with full of love. ( mummy love you ... love you so much iona Lee )

selepas I bersihkan dan titiskan ubat mata pada iona, dia turun dari katil dan terus menuju dining table dan sambung ZZzzzzZZZ...good nite darling.

( jangan tak percaya...iona tidur berdengkur tau !!! )

I betul-betul tak sangka iona terlalu `cerdik`... `bijak` sungguh bulubulu ni...I Impressed betul !!!

my hubby said....`she knows she part of our family...and she belongs to us`....

hhmmm.....so touching...

No comments:

Post a Comment

pussss...pussss...meow...meow

kawan - kawan ...

sila `click` pada `older post` untuk melihat post - post lama Scha atau pun `click` pada `popular post` pada sebelah kiri blog Scha ni ...

thank you ... meow...meow

love forever

love forever